Cari Duit Kocek Dengan Blog

Blog adalah platform untuk seseorang berkongsi cerita bagi mereka yang minat menulis. Samaada perkongsian ilmu ataupun kisah kisah yang pernah mereka lalui.


Bagi mereka yang minat menulis blog dan seringkali update konten terbaru dan menarik, mempunyai pengikut, pembaca yang ramai. Maka blog mereka ini, berpeluang untuk menghasilkan duit. Samaada dari Google Adsense ataupun sewa ruang tapak pengiklanan dalam bentuk banner kepada individu yang berminat.

Buat blog percuma -> Klik Disini

Apply Google AdSense --> Klik Disini.

Namun begitu ramai para pemilik blog juga menggunakan platform ini untuk memasarkan produk mereka. Seperti program affiliate, dropship dan banyak lagi. Ia adalah cara buat duit mudah dengan teknologi yang serba canggih di zaman yang model ini. Saya akan kongsikan di artikel seterusnya.

Pastikan anda sentiasa mengikuti blog ini, dan juga ikuti media media Sosial kami untuk tidak telepas mendapatkan tips terbaru dari konten konten di dalam blog ini. Sampai disini untuk artikel kali ini, semoga perkongsian ini dapat beri manfaat untuk kita semua.

1 Response to "Cari Duit Kocek Dengan Blog"

  1. Terima kasih berkongsi info, Cara nak tambah duit poket, Ada blogger pendapatan lebih daripada gaji org yg bekerja. Memang terbaik..

    ReplyDelete